در مراسمی صمیمانه با حضور معاون غذا و دارو، مدیران و کارکنان این معاونت، از سالها تلاش، تعهد و خدمات ارزنده رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، این مراسم به مناسبت بازنشستگی رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد و طی آن، معاون غذا و دارو ضمن قدردانی از خدمات صادقانه و مسئولانه وی در طول سالهای خدمت، نقش مؤثر ایشان را در ارتقای نظام نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی، صیانت از سلامت جامعه و توسعه فعالیتهای تخصصی این حوزه مورد تأکید قرار داد.
در این مراسم، معاون غذا و دارو با اشاره به تجارب ارزشمند و عملکرد مؤثر ایشان در انجام مأموریتهای محوله اظهار داشت: «تعهد، تخصص و تلاش مستمر وی در سالهای خدمت، منشأ خدمات ارزشمندی برای حوزه سلامت استان بوده و آثار آن در ارتقای کیفیت خدمات و تقویت نظام نظارتی تجهیزات پزشکی ماندگار خواهد بود.
در ادامه، همکاران و مدیران حاضر نیز ضمن بیان خاطرات و تجارب همکاری، از روحیه مسئولیتپذیری، اخلاق حرفهای و تلاشهای دلسوزانه ایشان قدردانی کردند.
در پایان این مراسم، به پاس سالها خدمت صادقانه و ارزشمند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات و خدمات رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو تجلیل به عمل آمد و حاضران برای ایشان در دوران بازنشستگی آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.


| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 2386 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/16 |
| بازدید امروز | 14267 |
| بازدید دیروز | 17325 |
| بازدید کل | 9496474 |

