برگزاری مراسم تکریم و تقدیر از رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو در آستانه بازنشستگی

1405/04/07
تعداد بازدید :91

در مراسمی صمیمانه با حضور معاون غذا و دارو، مدیران و کارکنان این معاونت، از سال‌ها تلاش، تعهد و خدمات ارزنده رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد.


به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، این مراسم به مناسبت بازنشستگی رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد و طی آن، معاون غذا و دارو ضمن قدردانی از خدمات صادقانه و مسئولانه وی در طول سال‌های خدمت، نقش مؤثر ایشان را در ارتقای نظام نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی، صیانت از سلامت جامعه و توسعه فعالیت‌های تخصصی این حوزه مورد تأکید قرار داد.


در این مراسم، معاون غذا و دارو با اشاره به تجارب ارزشمند و عملکرد مؤثر ایشان در انجام مأموریت‌های محوله اظهار داشت: «تعهد، تخصص و تلاش مستمر وی در سال‌های خدمت، منشأ خدمات ارزشمندی برای حوزه سلامت استان بوده و آثار آن در ارتقای کیفیت خدمات و تقویت نظام نظارتی تجهیزات پزشکی ماندگار خواهد بود.


در ادامه، همکاران و مدیران حاضر نیز ضمن بیان خاطرات و تجارب همکاری، از روحیه مسئولیت‌پذیری، اخلاق حرفه‌ای و تلاش‌های دلسوزانه ایشان قدردانی کردند.


در پایان این مراسم، به پاس سال‌ها خدمت صادقانه و ارزشمند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات و خدمات رئیس اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو تجلیل به عمل آمد و حاضران برای ایشان در دوران بازنشستگی آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.

سامانه های دانشگاه