کمیته دانشگاهی کاهش و پیشگیری موربیدیتی مادران باردار با هدف بررسی و تحلیل سه پرونده مرتبط با مادران باردار و نوزادان، با حضور رئیس دانشگاه، اساتید گروههای آموزشی زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی و قلب و عروق، همچنین معاون درمان و مدیر درمان و اعضای اداره مامایی معاونت درمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در این نشست، روند تشخیص، اقدامات درمانی، نحوه مدیریت بالینی و چالشهای موجود در هر پرونده بهصورت دقیق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اعضای کمیته با بررسی نقاط قابل بهبود در فرآیند مراقبت، بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تقویت هماهنگی بینرشتهای و پیشگیری از بروز عوارض مشابه در آینده تأکید کردند و در پایان مواردی را مصوب کردند.
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 2386 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/16 |
| بازدید امروز | 14263 |
| بازدید دیروز | 17325 |
| بازدید کل | 9496470 |

