در ادامه رویکرد پاسخگویی و تعامل بیواسطه با جامعه، برنامه ملاقات مردمی(دوشنبه ها)، دکتر شعله شاه غیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، برگزار شد. در این دیدارهای صمیمانه، رئیس دانشگاه به همراه دکتر پیام راستبین مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه، با شهروندان و مراجعین دیدار و به بررسی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات آنها در حوزه سلامت پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در راستای طرح "دوشنبههای مردمی" و با هدف تقویت ارتباط مستقیم مسئولین با مردم و رفع دغدغههای آنان در حوزه سلامت، برنامه ملاقات مردمی دکتر شعله شاهغیبی رئیس دانشگاه، در دفتر وی برگزار شد.
این برنامه که به صورت منظم و هفتگی در روزهای دوشنبه دایر است، فرصتی را برای شهروندان فراهم میآورد تا بدون واسطه، مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را در بخشهای مختلف درمانی، بهداشتی و آموزشی با ریاست دانشگاه مطرح کنند.
در جریان این ملاقاتها، دکتر شاهغیبی ضمن استماع دقیق مسائل مطرح شده از سوی مراجعین، رهنمودهای لازم را ارائه کرده و دستورات مقتضی را جهت پیگیری و رفع مشکلات صادر میکند.
2(/tir/New Folder/hbugbb.jpg)
2(/tir/New Folder/nhhhh.jpg)
2(/tir/New Folder/utfggh.jpg)
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 2428 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/16 |
| بازدید امروز | 27617 |
| بازدید دیروز | 14993 |
| بازدید کل | 9463303 |

