دکتر شعله شاه غیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با صدور پیامی فرارسیدن ایام حزن انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، متن پیام تسلیت دکتر شاه غیبی بدین شرح است:
بسماللهالرحمنالرحیم
فرارسیدن ایام جانسوز تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور حماسهای عظیم و ماندگار در تاریخ بشریت است؛ حماسهای که در آن، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با نثار جان خویش، بلندترین پیام عزت، کرامت، حقطلبی و ایستادگی در برابر باطل را به جهانیان عرضه کردند.
بیتردید، نهضت جاودانه عاشورا، مدرسهای بزرگ برای همه نسلها و همه دورانهاست؛ مدرسهای که درس آزادگی، وفاداری، مسئولیتپذیری و مقاومت در برابر ظلم را به انسانها میآموزد و مسیر درست زیستن را روشن میسازد.
در این روزها، یاد و نام شهدای سرافراز میهن اسلامیمان نیز در جانها زنده میشود؛ آنان که با نثار جان خویش، از عزت، امنیت و استقلال این سرزمین پاسداری کردند و به کاروان جاودانهگان ایثار و شهادت پیوستند.
اینجانب، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به عموم مردم شریف استان، همکاران ارجمند دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خانواده بزرگ نظام سلامت و همه ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، امیدوارم همواره در مسیر حق، عدالت و خدمت صادقانه به مردم، رهرو مکتب انسانساز عاشورا باشیم.
دکتر شعله شاهغیبی
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 2433 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/16 |
| بازدید امروز | 27643 |
| بازدید دیروز | 14993 |
| بازدید کل | 9463328 |

